– Daftar online melalui member.f3.com.my, atau
– Melalui juruwang mesra kami semasa membuat pembelian
Anda akan menjadi ahli F3Lite sehigga anda memenuhi kelayakan naik taraf keahlian.
Pembelian sekurang-kurangnya RM350 nett dalam satu resit di mana-mana butik F3 (kecuali outlet diskaun) di Malaysia.
* Rujuk kepada halaman T&C untuk carta pengumpulan
Untuk mengekal pada tahap F3VIP, kekalkan pembelian sebanyak RM8,000 nett dalam tempoh 12 bulan.
* Rujuk kepada halaman T&C untuk carta pengumpulan
– 10% diskaun di atas barangan berharga tetap di semua 12 jenama (kecuali outlet diskaun dan Furla*)
– 25% Harijadi eBaucar pada bulan lahir anda (x1)
– RM1 pembelian = 1 mata ganjaran
– Pek Welcome mengikut taraf keahlian
– eBaucer Kekalan F3VIP setiap tempoh pembaharuan
– *F3VIP 10% diskaun di kedai-kedai Furla
– F3VIP boleh menggunakan eBaucar di kedai-kedai Furla
– Menerima jemputan eksklusif ke acara-acara khas
– Dapatkan maklumat terkini untuk promosi yang ditujukan khas untuk anda
* Pendaftaran Ahli, Pengumpulan Mata Ganjaran dan Penebusan Mata Ganjaran tidak berkenaan di kedai outlet diskaun
Untuk penebusan mata ganjaran, anda mesti sekurang-kurangnya menjadi ahli F3+. Daftar masuk ke akaun F3 anda di member.f3.com.my untuk mengemas kini profil peribadi anda dan (√) T&C. Sila lawati mana-mana butik F3, membuat pembelian dan memberitahu juruwang niat anda untuk menebus mata ganjaran anda untuk eBaucar.
Anda boleh menebus mata ganjaran anda untuk:
eBaucar yang ditebuskan hanya sah untuk 1-bulan dari tarikh ianya dikeluarkan. Baucar yang tamat tempoh tidak boleh diterima atau dilanjutkan tempoh. Hanya F3VIP sahaja boleh mengunakan eBaucar di kedai-kedai Furla. eBaucer tidak boleh diguna di kaunter konsesi.
Anda boleh menebus dan menggunakan eBaucar anda melalui mana-mana butik F3 di Malaysia dan meminta juruwang mesra kami untuk membantu anda. eBaucar yang tamat tempoh tidak boleh diterima atau dilanjutkan tempoh. Hanya F3VIP sahaja boleh mengunakan eBaucar di kedai-kedai Furla. eBaucer tidak boleh diguna di kaunter konsesi.
Anda akan menerima e-mel untuk memaklumkan bahawa eBaucer Hari Jadi anda telah dikreditkan ke akaun F3 anda. Lawati mana-mana butik F3 di Malaysia pada bulan hari lahir anda untuk menikmati 25% diskaun. eBaucar ini hanya boleh digunakan sekali sahaja pada bulan lahir anda dan tidak boleh digunakan bersama-sama dengan diskaun ahli 10%. Hanya F3VIP sahaja boleh mengunakan eBaucar di kedai-kedai Furla. eBaucer tidak boleh diguna di kaunter konsesi.
Ya, anda hanya perlu menunjukkan kod-bar keahlian (didapati di dalam akaun F3 anda) kepada juruwang sebelum membuat pembayaran untuk menikmati 10% diskaun dan kutipan mata ganjaran. Hanya F3VIP sahaja boleh menikmati diskaun 10% di kedai-kedai Furla.
Ya, mata ganjaran yang terkumpul akan luput pada 30 Jun setiap tahun. Mata ganjaran yang telah luput tidak boleh dilanjutkan tempoh atau dikembalikan
Contoh:
Tarikh Pembelian | Mata ganjaran yang dikumpul | Mata ganjaran tamat tempoh |
Jan 2013 – Dec 2013 | 500 | 30 June 2014 |
Mar 2014 | 400 | 30 June 2015 |
Dec 2014 | 200 | 30 June 2015 |
Mata ganjaran terkumpul pada 31 Dec 2014 = 600 sahaja |
Tidak, keahlian anda tidak akan luput.
Aktifkan akaun F3 anda di member.f3.com.my selepas menjadi ahli. Selepas pengaktifan, anda boleh mengunjungi F3 akaun anda bila-bila masa untuk mengemaskini data peribadi anda serta melihat aktiviti akaun anda.
Anda boleh menyemak baki mata ganjaran dan eBaucar anda melalui akaun F3 anda di laman web member.f3.com.my
Jika anda tidak tahu atau terlupa kata laluan anda, kunjungi laman web member.f3.com.my, pilih “Forget Password” dan isikan maklumat yang diperlukan. Kami akan menghantar kata laluan baru ke e-mel anda selepas mengesahkan keahlian F3 anda.
Jika kata laluan anda ditolakkan, sila gunakan borang CONTACT US dan menghantar komen anda dengan butir-butir seperti nama, nombor IC/Pasport dan nombor keahlian anda untuk membolehkan kami untuk membantu anda. Atau anda boleh e-mel kami di f3@wingtaiclothing.com.my. Kami akan membalas anda dalam tempoh 3 hari bekerja.
Profil anda mungkin tidak betul pada pangkalan data kami. Sila gunakan borang CONTACT US dan menghantar komen anda dengan butir-butir seperti nama, nombor IC/Pasport dan nombor keahlian anda untuk membolehkan kami untuk membantu anda. Atau anda boleh e-mel kami di f3@wingtaiclothing.com.my. Kami akan membalas anda dalam tempoh 3 hari bekerja.
Untuk eBaucar FAQ, sila klik di sini
Sekiranya terdapat sebarang ketidakseragaman atau percanggahan di antara versi Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia, versi Bahasa Inggeris akan digunapakai.